keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Hyvää keskiviikkoa!

Loma on sujunut omalta osaltani aika rennoissa merkeissä, toisaalta se on tuntunut oudolta.
Olin viime lauantaina mummillani yökylässä, mikä on aina paras osuus lomasta. Harvinaista on se, että sain tavaraa kannettavaksi kotiin.

Nimittäin aivan mielettömän ihanan jakkaran! Olin tätä monesti mielessäni himoinnut ja nyt vihdoin sain sen. Mummini kyllä piti kyseisestä jakkarasta, mutta väri ei ollut mieleinen. Onneksi hän saa samanlaisen, tietenkin eri värisen.
Jakkara on myös mainio sen vuoksi, että sen sisälle voi laittaa joitakin itselleen tärkeitä tavaroita. Lopuksi vielä sain, valkoisen laukun, joka oltaisiin muuten viety kirpputorille. Onneksi tuli ääni saatua ajoissa kuuluviin.

Tietenkin koska olen keittiössä oleskeleva ihminen niin leivontaa ei voi unohtaa. Koska päiväni oli aika menoa täynnä niin päätin tehdä makeat kauralastut (15 kpl).
 
Tulihan niistä "ihan" onnistuneet. Olisin kyllä toivonut hiukan kookkaampia, mutta pieni munaus kävi työtä tehdessä. Toisaalta kyllä nämä menevät, mukavasti muistuttaa pieniä kaurakeksejä. Mieltä onneksi lämmittää sanonta "Mokaaminen on lahja.".

Näiden hommien parissa päivä on oikeastaan mennyt, ei mitään kovin erikoista. Huomiseksi ainakin olen sopinut sukulaiselle kylään menon, jonne olen päättänyt ottaa nämä meidän kaksi narttua mukaan. Tästä eteenpäin, toivotan kaikille oikein hyvää keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti